درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 06:03   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51064صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 29 آذر 1401 - 12:48
 اجلاس سراسری روابط عمومی‌های صنعت پتروشیمی ایران برگزار شد
وی با بیان اینکه در ایجاد و تقویت فرهنگ توسعه و بازآفرینی فرهنگی، روابط‌عمومی‌های صنعت پتروشیمی باید نقش ماندگار خود را ایفا کنند، افزود: ضروری است در مدیریت روابط عمومی‌ها با همگرایی، هم‌اندیشی و هم‌افزایی در راستای افزایش تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی برای اعتلای همه جانبه کشور تلاش کرده تا علاوه بر تبیین‌گری و تحلیلگری، آینده‌نگر نیز باشیم.
  

مدیرعامل پتروشیمی مارون: روابط عمومی‌های صنعت پتروشیمی تحلیلگر مسائل اجتماعی باشند


شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل شرکت پتروشیمی مارون گفت: در راستایی مسئولیت‌های اجتماعی تحلیلگر و آینده‌نگر باشیم.

به گزارش نیپنا؛ امین امرایی روز دوشنبه (28 آذرماه) در اجلاس سراسری
روابط‌عمومی‌های صنعت پتروشیمی ایران افزود: با تعمق در بیانات مقام معظم رهبری می‌توان دریافت که خط حمله دشمن از نظر معظم له، انقلاب در رسانه‌ها تعریف شده است، بنابراین یکی از مهم ترین بخش‌هایی که وظیفه مقابله با خط مقدم جبهه دشمن را دارد، روابط عمومی‌های صنعت پتروشیمی هستند.

وی تصریح کرد: با جهاد تبیین می‌توان ابهام آفرینی‌های موجود در فضای اجتماعی و مجازی را پاسخ داد.

مدیر عامل پتروشیمی مارون خاطر نشان کرد: برای تحقق آرمان‌های انقلاب و تبدیل قابلیت‌ها به توانمندی‌ها باید از تمامی ظرفیت‌های سازمان خود برای حرکت رو به جلو کمک گرفته شود.

وی با بیان اینکه در ایجاد و تقویت فرهنگ توسعه و بازآفرینی فرهنگی، روابط‌عمومی‌های صنعت پتروشیمی باید نقش ماندگار خود را ایفا کنند، افزود: ضروری است در مدیریت روابط عمومی‌ها با همگرایی، هم‌اندیشی و هم‌افزایی در راستای افزایش تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی برای اعتلای همه جانبه کشور تلاش کرده تا علاوه بر تبیین‌گری و تحلیلگری، آینده‌نگر نیز باشیم.

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد: نقش مهم روابط عمومی‌ها در تبیین روند ساخت طرح‌ها

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به 67 طرح پتروشیمی فعال در کشور گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در تبیین روند ساخت طرح‌های پتروشیمی به ویژه در شرایط سخت تحریم برعهده دارند.

احمد شکری روز دوشنبه (28 آذرماه) در اجلاس سراسری روابط عمومی‌های صنعت پتروشیمی ایران با اشاره به اینکه هم‌اکنون 101 طرح با سرمایه مورد نیاز 70 میلیارد دلار در این صنعت در جریان است، اظهار کرد: حدود 67 طرح از این طرح‌ها هم‌اکنون فعال است که در مجموع با اجرای این 101 طرح 100 میلیون تن به ظرفیت این صنعت افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی از چالش‌های صنعت پتروشیمی با توجه به ظرفیت‌های موجود روابط عمومی‌ها می‌تواند شفاف‌سازی شود، افزود: تأمین منابع مالی، ارز، زمین، خوراک و تأمین کالا و تجهیزات از چالش‌های اجرای طرح‌های پتروشیمی هستند.

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: در شرایط کنونی هلدینگ خلیج فارس 22 طرح با مجموع سرمایه‌گذاری 16 میلیارد دلار در دست اجرا دارد که 7 طرح از این تعداد بالای 50 درصد پیشرفت دارند.

شکری با بیان اینکه شرکت سرمایه‌گذاری اهداف 13 طرح پتروشیمی با مجموع سرمایه‌گذاری 7 میلیارد دلار در دست اجرا دارد، گفت: این شرکت در مناطق غرب کشور سرمایه‌گذاری‌های مطلوبی انجام داده است. از 3 میلیارد دلار طرحی که در غرب کشور تعریف شده است، 2 میلیارد دلار را شرکت اهداف در دست اجرا دارد.

وی افزود: شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز پارسیان نیز 6 طرح با مجموع سرمایه‌گذاری حدود 12 میلیارد دلار در دست اجرا دارد، افزود: هلدینگ پتروفرهنگ به عنوان یک هلدینگ فعال در صنعت پتروشیمی هم 5 طرح با مجموع سرمایه‌گذاری حدود 4 میلیارد دلار در دست اجرا دارد.

اهمیت بسزای خودکفایی در صنعت پتروشیمی

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: هلدینگ شستان 5 طرح فعال با مجموع حدود 3.2 میلیارد دلار در دست ساخت دارد و ستاد اجرایی فرمان امام نیز اغلب در حوزه PDH کار می‌کنند. طرح‌های فعال هلدینگ باختر هم 5 طرح با سرمایه‌گذاری بیش از 2 میلیارد دلار است.

شکری افزود: عمده فعالیت‌های طرح‌های توسعه‌ای در مناطق عسلویه، ماهشهر، دیر، جاسک و منطقه انرژی بر پارسیان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ساخت داخل، خودکفایی و ساخت بار اول سه حوزه بااهمیت برای شرکت ملی صنایع پتروشیمی محسوب می‌شود، تصریح کرد: هم‌اکنون حداقل 40 درصد و حداکثر 90 درصد قطعات صنایع پتروشیمی به تفکیک نوع واحدها از داخل قابل تأمین است.

مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی خطاب به مدیران و روسای روابط عمومی‌های صنعت پتروشمیمی گفت: شما باید عوامل ساخت طرح‌های توسعه را ترغیب کنید تا همزمان با پیشرفت عملیات اجرایی طرح‌ها، فضاهای فرهنگی اجتماعی نیز به موازات آن برای واحدها ایجاد کنند.

شکری با تأکید بر لزوم تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی افزود: اولویت طرح‌ها در شرکت ملی صنایع پتروشیمی با طرح‌هایی است که زنجیره را از صفر تا صد تکمیل می‌کنند.
وی به برنامه زمانبندی اجرای طرح‌ها اشاره کرد و ادامه داد: نقش روابط عمومی‌ها در تبیین روند ساخت طرح‌ها دارای اهمیت است و باید شما کمک کنید که در شرایط کنونی کشور، سرمایه‌گذاران و مجریان طرح‌های توسعه‌ای تحت فشار رسانه‌ای و فضای مجازی قرار نگیرند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد